مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

ارائه مشاوره مالیاتی تضمینی

معافیت ها و استثنائات
قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 معافیت های مالیاتی را حذف کرد ، اما برخی از موارد استثنای مالیاتی هنوز هم قابل اعمال است. استثنائات مالیاتی معمولاً به صورت پرداختهای قبل از مالیات بوجود می آیند که به مpدی مالیات کمک می کند خط پایین مالیات خود را کاهش دهد. درآمدی که برای اهداف مالیاتی حذف شده است ، معمولاً در اظهارنامه مالیاتی مودیان نشان داده نمی شود.

یکی از رایج ترین انواع استثنا ، پرداخت های بیمه درمانی از طریق یک برنامه کارفرما است. اگر کارفرمایی پرداخت های مراقبت های بهداشتی را به صورت قبل از مالیات انجام دهد ، درآمد مشمول مالیات یک کارمند در پایان دوره حقوق کاهش می یابد ، که این میزان مالیات بدهکار را کاهش می دهد.

پناهگاه های مالیاتی
انواع مختلفی از پناهگاه های مالیاتی نیز به عنوان یک مزیت مالیاتی برای مودیان وجود دارد. پناهگاه مالیاتی نیز اصطلاح گسترده دیگری است که می تواند انواع مختلفی از مزایای مالیاتی را در بر بگیرد. به طور کلی ، پناهگاه مالیاتی وسیله ای است که در صورت موافقت سرمایه گذار با شرایط قرارداد ، ملزومات مالیاتی کمتری داشته یا فاقد آن است. 401 (k) s یکی از محبوب ترین پناهگاههای مالیاتی است زیرا سرمایه گذاران در طی سالهای درآمد بالاتر از پرداخت مالیات بالاتر از آنچه که در بازنشستگی پرداخت می کنند هنگامی که درآمدشان کمتر است ، پناه می گیرند.

بهشت های مشاوره مالیاتی تلفنی را می توان به عنوان نوعی پناهگاه مالیاتی ، اغلب برای مشاغل ، شناخت. شرکت ها ممکن است برای کاهش صورتحساب مالیات مشاغل خود ، انتخاب کنند که در برخی مناطق شرکت کنند. برخی از محبوب ترین بهشت ​​های مالیاتی شامل برمودا ، باهاما و جزایر کیمن است.

علاوه بر این ، انواع خاصی از محصولات سرمایه گذاری ممکن است به خودی خود پناهگاه مالیاتی یا معافیت مالیاتی ارائه دهند. به عنوان مثال اوراق قرضه شهرداری در صورت همسویی با ایالتی که دارنده اوراق قرضه در آن همسو است ، از مالیات فدرال معاف هستند و مالیات ایالتی نیز معاف هستند. سایر سرمایه گذاری های دارای مالیات ممکن است شامل حساب های پس انداز بدون مالیات ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک شهرداری یا صندوق های قابل معامله در بورس و برخی از بیمه نامه های زندگی باشد.
اسپانسر شده
آموزش تجارت
آیا تازه وارد معاملات فارکس و CFD هستید؟ یا آیا شما یک تاجر باتجربه هستید که نیاز به آزمایش استراتژی های خود در شرایط واقعی بازار دارید؟ OANDA متعهد است که به شما در تبدیل شدن به یک تاجر با دانش بیشتر کمک کند. با هر یک از نسخه های آزمایشی 100k رایگان خود که هرگز منقضی نمی شود ، از هر یک از سیستم عامل های برنده جایزه OANDA ، دسک تاپ ، MT4 یا برنامه های تلفن همراه استفاده کنید. 73.5٪ از حساب های سرمایه گذاران خرده فروشی در هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. شما باید فکر کنید که آیا توانایی پرداخت خطر بالای از دست دادن پول خود را دارید یا خیر.

آموزش تضمیتی مشاوره مالیاتی در تهران

مالیات کاهشی

در اقتصاد ، کاهش وزن (که به عنوان بار اضافی یا ناکارآمدی اختصاصی نیز شناخته می شود) از دست دادن بهره وری اقتصادی است که می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که تعادل کالا یا خدمات بهینه از پارتو نباشد (تخصیص منابع در جایی که امکان بهبود وضعیت فردی وجود ندارد بدون اینکه حداقل یک نفر را بدتر کند). دلایل کاهش وزن می تواند شامل اقداماتی باشد که از دستیابی بازار به شرایط پاکسازی تعادل جلوگیری می کند (درصورتی که عرضه و تقاضا برابر باشد) و شامل مالیات یا یارانه و سقف یا کف قیمت های اجباری (از جمله حداقل دستمزد) است. از دست دادن وزن مرده به طور کلی می تواند به عنوان از دست دادن مازاد مصرف کننده ، تولید کننده یا هر دو باشد.

مثلث Harberger ، مالیات ها و از دست دادن وزن سنگین

مثلث هاربرگر ، که عموماً به آرنولد هاربرگر نسبت داده می شود ، به کاهش وزن سبک (که در نمودار عرضه و تقاضا اندازه گیری می شود) مربوط به مداخله دولت در یک بازار عالی است. این می تواند از طریق کف قیمت ، سقف ، مالیات ، تعرفه یا سهمیه رخ دهد. در مورد مالیات بر تهیه کننده کالا ، منحنی عرضه متناسب با مالیات به سمت داخل تغییر مسیر می دهد و منجر به سطح تسویه کالا در بازار می شود. در نتیجه ، قیمت کالا افزایش می یابد و مقدار موجود کاهش می یابد.

منطقه ای که با مثلث هاربرگر نشان داده می شود از تقاطع منحنی های عرضه و تقاضا بالاتر از تعادل بازار است که منجر به کاهش مازاد مصرف کننده و مازاد تولیدکننده نسبت به ارزش آنها قبل از وضع مالیات می شود. ضرر مازاد ، که با درآمد مالیاتی جبران نمی شود ، کاهش وزن است.


برخی از اقتصاددانان استدلال کرده اند که این مثلث ها تأثیر زیادی بر اقتصاد ندارند ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که با چرخش روند رو به پایین می توانند روند اقتصادی دراز مدت را تحت تأثیر جدی قرار دهند و در دراز مدت زیان بزرگی ایجاد کنند

https://community.codecademy.com/u/mjshas/#/about

خدمات مشاوره مالیاتی تلفنی

3. بر اساس روش ارزیابی


بر این اساس ، مالیات به دو نوع طبقه بندی می شود ، مانند:


> وظیفه خاص: مالیاتی که بر اساس واحد محصول تولید می شود به عنوان وظیفه خاص نامیده می شود. به عنوان مثال ، عوارض مالیات بر روی سیگارها بر اساس طول سیگارها اعمال می شود.

https://disqus.com/by/disqus_lzEeEg9Mnk/

> Ad-Valorem Tax: مالیاتی که بر اساس ارزش کالا دریافت می شود به عنوان Ad-Valorem Duty نامیده می شود. عموماً به صورت درصد بیان می شود.


4. بر اساس میزان وقوع و تأثیر مالیات ها:


قبل از بحث در مورد انواع مالیات در این اساس ، شما باید معنای دو اصطلاح مهم را درک کنید ، یعنی "Incidence" و "Impact" مالیات به شرح زیر است.


میزان بروز مالیات: میزان وقوع مالیات به معنای اولین بار مالیات است. بروز مالیات به کسی مربوط می شود که برای اولین بار مالیات از او گرفته شده است. بروز مالیات می تواند به شخص دیگری منتقل شود.


تأثیر مالیات: منظور از تأثیر مالیات ، بار نهایی / نهایی مالیات است. تأثیر مالیات بر عهده شخصی است که در نهایت بار مالیات را به دوش می کشد ، یعنی مصرف کننده.


بر اساس میزان وقوع و تأثیر مالیات ، مالیات می تواند "مالیات مستقیم" یا "مالیات غیر مستقیم" باشد


بر اساس میزان وقوع و تأثیر مالیات ها


> مالیاتهای مستقیم: افراد مستقیماً این مالیاتها را به دولتهای مربوطه پرداخت می کنند. در این حالت ، میزان بروز و تأثیر در یک فرد منفرد ، یعنی یک ارزیابی کننده قرار می گیرد. از بارزترین نمونه ها می توان به مالیات بر درآمد ، مالیات بر سود سرمایه ، مالیات شرکت ها ، مالیات بر دارایی و مالیات معاملات اوراق بهادار اشاره کرد.

https://taxguru.in/income-tax/meaning-types-tax.html

> مالیات های غیر مستقیم: این مالیات ها مستقیماً به دولتها پرداخت نمی شوند بلکه توسط واسطه هایی که محصولات و خدمات را می فروشند یا ترتیب می دهند ، دریافت می شود. در این حالت ، میزان بروز و تأثیر مالیات بر دو نفر متفاوت خواهد بود. GST (مالیات کالاها و خدمات) ، مالیات خدمات ، مالیات فروش ، اکتروای ، حقوق گمرکی ، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات مالیات غیر مستقیم ، عوارض گمرکی از جمله نمونه های برجسته هستند

خدمات مشاوره مالیاتی در تهران

قانون مالیات

"قوانین مالیات" اولین بار توسط آدام اسمیت به عنوان مجموعه ای از معیارهای قضاوت در مورد مالیات ایجاد شد. آنها هنوز هم به عنوان ارائه مبنای خوبی برای ارزیابی قضاوت در مورد مشاوره مالیات مورد قبول واقع شده اند. چهار قانون اسمیت عبارت بودند از:


هزینه جمع آوری باید نسبت به عملکرد پایین باشد

زمان و مبلغی که باید پرداخت شود باید برای پرداخت کننده مشخص باشد

روش و زمان پرداخت باید برای پرداخت کننده مناسب باشد

مالیات باید با توجه به توانایی پرداخت اخذ شود

اقتصاددانان مدرن برای به روزرسانی و گسترش آنها سه قانون دیگر به این موارد اضافه کرده اند:

https://rasha.persianblog.ir/Ap8NoNkRyYSEyjAkJ0bm-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-

%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

مالیات نباید مانعی برای کارآیی باشد یا باید حداقل از دست دادن کارایی را شامل شود

مالیات باید با سیستم های مالیاتی خارجی سازگار باشد

مالیات باید به طور خودکار با تغییرات نرخ تورم تنظیم شود (به ویژه در اقتصادهای با تورم بالا مهم است)

طبقه بندی مالیاتها

مالیات مستقیم و غیرمستقیم

مالیات مستقیم - این مالیات بر درآمد است. این شامل مالیاتی مانند مالیات بر درآمد مالیات بر درآمد و مالیات بر دارایی است.

مالیات غیر مستقیم - این مالیات بر هزینه است. این مالیات مانند مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات غیر مستقیم (مالیات بر سیگار ، الکل و غیره) را شامل می شود.

مالیات های پیشرونده ، قهقرایی و متناسب

مالیاتها با توجه به تأثیر آنها بر گروههای مختلف درآمدی متفاوت است. توزیع برخی از مالیات ها از گروه های بهتر به افراد کم درآمد تر انجام می شود و این مالیات ها را مالیات های مترقی می نامند. با این حال ، دیگران نتیجه عکس خواهند داشت و به آنها مالیات برگشتی گفته می شود. تعاریفی که باید بدانید عبارتند از:


مالیات پیش رونده - مالیاتی که با افزایش درآمد افراد ، نسبت بیشتری از درآمد را به خود اختصاص می دهد.

مالیات بازگشتی - مالیاتی که با افزایش درآمد افراد ، نسبت کمتری از درآمد را به خود اختصاص می دهد.

مالیات متناسب - مالیاتی که درصد درآمد پرداخت شده در مالیات همیشه ثابت بماند.

منبع :

 http://www.sanandres.esc.edu.ar/secondary/economics%20packs/macroeconomics/page_106.htm

آموزش مشاوره مالیاتی رایگان

هنگامی که تغییرات فوق را با رشد قوانین مالیاتی انگلستان پیوند می دهید ، که در مارس 2016 حدود 10 میلیون کلمه است (قبل از بودجه 16/03/16) - دو برابر اندازه آن در سال 2009 و بزرگترین در جهان - نیاز به مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با کیفیت روشن است. این کمک نمی کند که بسیاری از قوانین مالیاتی پیرامون مالیات بر درآمد ، CGT ، IHT ، SDLT و مالیات بر ارزش افزوده مبهم باشد.
تعطیلی همه مراکز تحقیق HMRC در سال 2014 و انتظارات طولانی مدت در هنگام تماس تلفنی با HMRC به این معنی است که تقریباً غیرممکن است که یک روایت معنادار در مورد نحوه تفسیر قوانین مالیاتی توسط HMRC داشته باشید.
 
من می توانم به عنوان مشاور مالیاتی مستقل با بیش از 30 سال حرفه (هم با HMRC و هم در عمل) مشاوره مالیاتی به روز و آگاهانه و برنامه ریزی مالیات بر دارایی را به سرمایه گذاران ، توسعه دهندگان و به طور کلی ، به هر کسی که مشکل مالیات دارد ارائه دهم ، همیشه با هدف به حداقل رساندن مالیات بر املاک و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری شما.
 
مالیات بر دارایی دو جنبه دارد: گزارش و برنامه ریزی: -
 
گزارشگری - معاملات مالیات بر دارایی شما به HMRC ، معمولاً از طریق اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی سالانه. فقط از 10 پوند در ماه می توانیم با خدمات اظهارنامه مالیاتی خود دردسر و نگرانی از ارزیابی خود را برطرف کنیم. ما:
 
• تمام برنامه های مربوطه را در اظهارنامه مالیاتی خود از جمله درآمد اشتغال ، حقوق بازنشستگی ، مزایا و هزینه ها ، سود سرمایه ، سرمایه گذاری ، اجاره و درآمد خارج از کشور تکمیل کنید (در مورد خوداشتغالی به زیر مراجعه کنید) *
 
• موقعیت مالیاتی خود را محاسبه کرده و در صورت لزوم بازپرداخت را از طرف خود مطالبه کنید.
 
• بازپرداخت و محاسبه را با یک نامه توضیحی پوششی به شما ارسال کنید.
 
• بازگشت خود را به صورت آنلاین به HMRC ارسال کنید.
 
• از طرف شما با HMRC ارتباط برقرار کنید.
 
• برای کلیه درخواستهای برنامه ریزی مالیات بر دارایی خود در دسترس باشید.