مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

آموزش مشاوره مالیاتی رایگان

هنگامی که تغییرات فوق را با رشد قوانین مالیاتی انگلستان پیوند می دهید ، که در مارس 2016 حدود 10 میلیون کلمه است (قبل از بودجه 16/03/16) - دو برابر اندازه آن در سال 2009 و بزرگترین در جهان - نیاز به مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای با کیفیت روشن است. این کمک نمی کند که بسیاری از قوانین مالیاتی پیرامون مالیات بر درآمد ، CGT ، IHT ، SDLT و مالیات بر ارزش افزوده مبهم باشد.
تعطیلی همه مراکز تحقیق HMRC در سال 2014 و انتظارات طولانی مدت در هنگام تماس تلفنی با HMRC به این معنی است که تقریباً غیرممکن است که یک روایت معنادار در مورد نحوه تفسیر قوانین مالیاتی توسط HMRC داشته باشید.
 
من می توانم به عنوان مشاور مالیاتی مستقل با بیش از 30 سال حرفه (هم با HMRC و هم در عمل) مشاوره مالیاتی به روز و آگاهانه و برنامه ریزی مالیات بر دارایی را به سرمایه گذاران ، توسعه دهندگان و به طور کلی ، به هر کسی که مشکل مالیات دارد ارائه دهم ، همیشه با هدف به حداقل رساندن مالیات بر املاک و به حداکثر رساندن سرمایه گذاری شما.
 
مالیات بر دارایی دو جنبه دارد: گزارش و برنامه ریزی: -
 
گزارشگری - معاملات مالیات بر دارایی شما به HMRC ، معمولاً از طریق اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی سالانه. فقط از 10 پوند در ماه می توانیم با خدمات اظهارنامه مالیاتی خود دردسر و نگرانی از ارزیابی خود را برطرف کنیم. ما:
 
• تمام برنامه های مربوطه را در اظهارنامه مالیاتی خود از جمله درآمد اشتغال ، حقوق بازنشستگی ، مزایا و هزینه ها ، سود سرمایه ، سرمایه گذاری ، اجاره و درآمد خارج از کشور تکمیل کنید (در مورد خوداشتغالی به زیر مراجعه کنید) *
 
• موقعیت مالیاتی خود را محاسبه کرده و در صورت لزوم بازپرداخت را از طرف خود مطالبه کنید.
 
• بازپرداخت و محاسبه را با یک نامه توضیحی پوششی به شما ارسال کنید.
 
• بازگشت خود را به صورت آنلاین به HMRC ارسال کنید.
 
• از طرف شما با HMRC ارتباط برقرار کنید.
 
• برای کلیه درخواستهای برنامه ریزی مالیات بر دارایی خود در دسترس باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد