مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

ارائه مشاوره مالیاتی تضمینی

معافیت ها و استثنائات
قانون کاهش مالیات و مشاغل سال 2017 معافیت های مالیاتی را حذف کرد ، اما برخی از موارد استثنای مالیاتی هنوز هم قابل اعمال است. استثنائات مالیاتی معمولاً به صورت پرداختهای قبل از مالیات بوجود می آیند که به مpدی مالیات کمک می کند خط پایین مالیات خود را کاهش دهد. درآمدی که برای اهداف مالیاتی حذف شده است ، معمولاً در اظهارنامه مالیاتی مودیان نشان داده نمی شود.

یکی از رایج ترین انواع استثنا ، پرداخت های بیمه درمانی از طریق یک برنامه کارفرما است. اگر کارفرمایی پرداخت های مراقبت های بهداشتی را به صورت قبل از مالیات انجام دهد ، درآمد مشمول مالیات یک کارمند در پایان دوره حقوق کاهش می یابد ، که این میزان مالیات بدهکار را کاهش می دهد.

پناهگاه های مالیاتی
انواع مختلفی از پناهگاه های مالیاتی نیز به عنوان یک مزیت مالیاتی برای مودیان وجود دارد. پناهگاه مالیاتی نیز اصطلاح گسترده دیگری است که می تواند انواع مختلفی از مزایای مالیاتی را در بر بگیرد. به طور کلی ، پناهگاه مالیاتی وسیله ای است که در صورت موافقت سرمایه گذار با شرایط قرارداد ، ملزومات مالیاتی کمتری داشته یا فاقد آن است. 401 (k) s یکی از محبوب ترین پناهگاههای مالیاتی است زیرا سرمایه گذاران در طی سالهای درآمد بالاتر از پرداخت مالیات بالاتر از آنچه که در بازنشستگی پرداخت می کنند هنگامی که درآمدشان کمتر است ، پناه می گیرند.

بهشت های مشاوره مالیاتی تلفنی را می توان به عنوان نوعی پناهگاه مالیاتی ، اغلب برای مشاغل ، شناخت. شرکت ها ممکن است برای کاهش صورتحساب مالیات مشاغل خود ، انتخاب کنند که در برخی مناطق شرکت کنند. برخی از محبوب ترین بهشت ​​های مالیاتی شامل برمودا ، باهاما و جزایر کیمن است.

علاوه بر این ، انواع خاصی از محصولات سرمایه گذاری ممکن است به خودی خود پناهگاه مالیاتی یا معافیت مالیاتی ارائه دهند. به عنوان مثال اوراق قرضه شهرداری در صورت همسویی با ایالتی که دارنده اوراق قرضه در آن همسو است ، از مالیات فدرال معاف هستند و مالیات ایالتی نیز معاف هستند. سایر سرمایه گذاری های دارای مالیات ممکن است شامل حساب های پس انداز بدون مالیات ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک شهرداری یا صندوق های قابل معامله در بورس و برخی از بیمه نامه های زندگی باشد.
اسپانسر شده
آموزش تجارت
آیا تازه وارد معاملات فارکس و CFD هستید؟ یا آیا شما یک تاجر باتجربه هستید که نیاز به آزمایش استراتژی های خود در شرایط واقعی بازار دارید؟ OANDA متعهد است که به شما در تبدیل شدن به یک تاجر با دانش بیشتر کمک کند. با هر یک از نسخه های آزمایشی 100k رایگان خود که هرگز منقضی نمی شود ، از هر یک از سیستم عامل های برنده جایزه OANDA ، دسک تاپ ، MT4 یا برنامه های تلفن همراه استفاده کنید. 73.5٪ از حساب های سرمایه گذاران خرده فروشی در هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. شما باید فکر کنید که آیا توانایی پرداخت خطر بالای از دست دادن پول خود را دارید یا خیر.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد