مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

مشاوره مالیاتی آنلاین

با راشا مشاوران راستین از خدمات مالیاتی و حسابداری بهره مند شوید.

مشاوره ماللیاتی در تهران

اعتبارات مالیاتی

اعتبارات مالیاتی میزان مالیاتی را که  مشاوره حقوقی رایگان باید پرداخت کنید کاهش می دهد. اعتبارات مالیاتی پس از محاسبه مالیات شما کسر می شود و بنابراین اعتبار مالیاتی برای همه مودیان ارزش یکسانی دارد.


پس از محاسبه مالیات ، به عنوان درصدی از درآمد شما ، اعتبار مالیات از این مبلغ کسر می شود تا انجام خدمات مشاوره مالیاتی میزان مالیاتی که باید پرداخت کنید کاهش یابد. بنابراین ، برای مثال ، اعتبار مالیاتی 200 یورویی ، مالیات شما را با این مبلغ کاهش می دهد.


بسته به شرایط شخصی شما ممکن است از انواع اعتبارات مالیاتی برخوردار شوید. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع مختلف اعتبارات مالیاتی و تخفیفات و تخفیف های مالیاتی موجود برای افراد معلول کسب کنید. اگر مستحق اعتبارات مالیاتی هستید که در گواهی اعتبار مالیاتی که از درآمد دریافت می کنید درج نشده است ، برای اطلاع به آنها باید با درآمد تماس بگیرید.


کمک های مالیاتی

کمک هزینه های مالیاتی میزان مالیاتی را که باید پرداخت کنید کاهش می دهد. مبلغی که کمک مالیات مالیات شما را کاهش می دهد بستگی به بالاترین نرخ مالیات شما دارد. دلیل آن این است که کمک هزینه قبل از مالیات از درآمد شما کم می شود. در واقع ، این "از بالای درآمد" شما خارج می شود که بسته به سطح درآمد شما می تواند با نرخ استاندارد یا نرخ بالاتر مالیات دریافت کند.


اگر به عنوان مثال 200 یورو کمک مالیات داشته باشید و بالاترین میزان مالیات شما 20٪ باشد ، این بدان معناست که میزان درآمد شما با این نرخ 200 یورو کاهش می یابد و بنابراین مالیات شما کاهش می یابد 40 یورو (200 یورو 20 درصد).


اگر 200 دلار یارانه مالیاتی یکسان داشته باشید اما بالاترین نرخ مالیاتی که پرداخت می کنید 40٪ است ، در این صورت مبلغ درآمد شما با 40٪ مالیات 200 € کاهش می یابد و بنابراین کاهش مالیات شما 80 € (€) است 200 40 40)).

این به عنوان کمک مالیات با نرخ حداکثر شناخته می شود.


هنگامی که کارفرمای شما در محاسبه مالیات بر درآمد شما کمک هزینه ها را در نظر می گیرد ، روش انجام این کار با تنظیم نقطه قطع نرخ استاندارد است.


کمک هزینه ها با نرخ حداکثر شامل موارد زیر است:


تخفیف مالیاتی در استخدام سرپرست برای شخص ناتوان

تخفیف مالیاتی برای کمک های بازنشستگی

راهنمای کمک هزینه سگ

کمک هزینه دریانورد

محاسبه مالیات

قبل از محاسبه مالیات بر درآمد خود ، موارد زیر را از درآمد خود کم کنید:


کمک های بازنشستگی

پرداخت به یک طرح مزایای بهداشت دائمی (حداکثر تا 10٪ از درآمد). این سیاستی است که ادامه درآمد را در صورت تصادف ، آسیب دیدگی یا بیماری تضمین می کند.

کمک های مالیاتی

هزینه های کاری که برای انجام وظایف کاری شما ضروری بود.

https://rashairan.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d8%aa%db%8c/

https://smartasset.com/taxes/income-taxes

https://farshadghasemiy.ir/free-counsulation/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد